Vodia PBX er den ideelle telefoniløsning tl den innovative virksomhed, som ønsker professionel kommunikation til en attraktiv pris. Vodia PBX kan vokse med virksomheden både i størrelse og udover landegrænser.
Mulighederne med Vodia PBX er mange og løsningen kan som standard benyttes af et utal af forskellige brancher. Specielle krav i f.eks. hotelbranchen er også indfriet med check in/ud, forstyr ikke, værelse er klar m.m. Vælg mellem IP- og trådløse telefoner, softphones, Microsoft Teams eller brug af mobil APP.
Skal I også skifte til en Vodia telefoniløsning bliver overgangen nem, for vi kan konfigurere det hele på forhånd med bylinjer, brugere, funktionstaster og kald-flow. Vi installerer parallelt med jeres eksisterende løsning. Efter test og finpudsning porteres jeres telefonnumre på aftalt dato (om natten) og I modtager kald på jeres nye telefoniløsning fra morgenstunden af.
Løsningen
Vodia PBX tilbyder omfattende funktionalitet samtidig med fuld fleksibilitet for både bruger og virksomhed.
Brugerne har fuld frihed med valg af bordtelefon, softphone eller brug af mobiltelefon.
Vodia PBX dækker fra den lille virksomhed med få ansatte og op til koncern med flere virksomheder og behov for op til 1.024 samtidige samtaler.
Vodia PBX softwaren kan installeres hos jer selv (on premise) eller eksternt (cloud) f.eks. hos Amazon eller Google. Operativsystemet kan være Windows, Linux eller MAC.
I vælger selv om I vil abonnere på softwaren eller købe den.
Vi leverer hele løsningen, konfiguret med bylinjer (SIP) kald-flow, brugere og telefoner. I kan selv administrere, selvfølgelig med fuld support fra os.
Integration
Telefoni i topklasse og optimale kald-flow er suppleret med et væld af integrationsmuligheder, som giver lettelser i hverdagen og forbedret kundeservice.
- Kontakter og kalender integreret med Microsoft Exchange Server og Google
- Integration med Microsoft Teams Office 365
- Ring via Outlook eller marker et telefonnummer på skærmen, tryk F-tast og der ringes op
- WebRTC, hvor kunden klikker på “tast” på jeres website og I bliver ringet op via kundens Web-browser
- CRM-integration, hvor indgående kald initierer opslag i kundedatabase, ordresystem såsom Salesforce Zoho, Hubspot.
Telefoni
Vodia PBX er fleksibel med hensyn til teleudbydere og valg af telefoner.
Vi benytter som standard teleudbyderen Uni-tel til IP-bylinjer (SIP/VoIP) og mobilabonnementer. Uni-tel er stabile, prisattraktive, og I beholder alle jeres numre ved portering og kan f.eks vise 70-nummer ved udgående kald. Der kan også benyttes andre teleudbydere, herunder udenlandske så I kan ringe ind/ud “lokalt” i det pågældende land.
Vodia PBX understøtter de fleste IP-telefoni brands. Det betyder, at man får det fulde udbytte af alle funktionerne, for via administrationsinterfacet fås autokonfiguration, fælles opsætning af taster m.m.
Vodia APP til Windows, Android og IOS eller integration med Microsoft Teams giver brugeren endnu mere fleksibilitet.
Til: Uni-tel IP-telefoni
Læs mere om telefoner på vores webshop: firstshop.dk
Konfiguration
Konfiguration og administration sker via et overskueligt webinterface, som er funktionsopdelt og med online hjælpefunktioner.
Vi grundkonfigurer selve løsningen og efter instruktion kan jeres superbruger enten selv eller i samarbejde med os foretage vedligeholdelse.
Webinterfacet har flere funktioner
- Administrationsdel med generel konfiguration af netværk, sikkerhed, logging, ventemusik
- Domaindel med konfiguration af brugere, telefontaster, kaldflow, bylinjer
- Dashboard til visning af aktive og kald i kø, optagne/ledige brugere, opkaldslister
- Userdel med oversigt over kollegaer, opkald via browser, planlægning af telefonmøder og chat med kollegaer
Udover det avancerede webinterface kan man f.eks. ringe ind på hovednummer aktivere natstilling, ændre beskeder, taste sig frem til opkald til kollegaer.
Funktionalitet
Vodia udgiver løbende opdateringer som forbedrer funktionalitet, så telefoniløsningen altid er up-to-date.
Nedenstående viser lidt af de muligheder som er til rådighed.
Kaldflow
Indgående opkald får velkomst, og guides til rette rette person, som allerede har relevant information fremme på skærmen. Mulighederne er mange:
- Menustyret indvalg med velkomst og mulighed for at taste 1 for salg, 2 for service …….
- Velkomst med forskellige ventebeskeder (nyheder, ugens tilbud) og oplysninger om ventetid og nummer i kø
- Internationale kald bliver budt velkommen på engelsk
- VIP-numre går direkte til relevant afdeling/person
- Opkald fra egne mobiler får speciel menu
- Uden for åbningstid gives information om åbningstider, og evt. mulighed for at taste 1 for vagttelefon.
Kø/Contactcenter
Kø/contactcenter er her de fælles kald bliver håndteret uanset om det er kundeservice eller receptionen hos lægen.
Her fås:
- Velkomst, ventemusik, ventetid, nummer i kø og op til 10 forskellige ventebeskeder samt mulighed for at taste sig ud af køen
- Alle brugere (også mobiltelefoner) kan være med til at besvare opkald og der kan trækkes ventende kald selv om brugeren ikke er logget ind.
- Information i telefonens display om kø, kaldt nummer og mulighed for opslag i kundedatabase, Outlook, CRM-system.
- Dashboard på skærm som viser status på kald, hvem er ledig/optaget, ventetid m.m.
Brugeren
Brugeren kan få det setup som passer til deres profil og arbejdsfunktion, f.eks. kontormedarbejder med bordtelefon, headset og integration med computer, medarbejder på farten med mobiltelefon inkl. mobil APP og softphone på tablet eller bærbar.
Muligheder:
- Bordtelefon med smart design, HD-lyd, masser af funktioner, integreret headsetport og Bluetooth interface
- Trådløse håndsæt med dækning overalt i virksomheden
- Vodia softphone på computer og som APP på mobiltelefon
- Microsoft Teams som softphone på computer og som APP på mobiltelefon
Grænseoverskridende
Vodia telefonisoftware kan udvides, så den kan håndtere flere firmaer uafhængigt af hinanden eller med integration efter behov.
Hovedkontor og datterselskaber i forskellige lande på én samlet telefoniplatform sikrer kundebetjening døgnet rundt. Derudover fås gratis intern telefoni og når der ringes ud vælges automatisk billigste rute.
Med Vodia APP på mobilen og med softphone kan der ringes med lav takst fra/til hele verden.
WEB integration
WebRTC giver kunderne mulighed for at komme i kontakt med jer lige når der er behov.
Kunden er på jeres website og har et spørgsmål. I stedet for at skulle finde jeres telefonnummer kan kunden taste på talk-knappen. Der etableres så et direkte kald til f.eks. kundeservice.
Opkaldet foregår via Internettet og med kundens højttaler og mikrofon på computer, tablet eller mobiltelefon.
Der er ikke nogen omkostninger forbundet med kaldet for nogen af parterne.
Support
Vodia telefonisoftwaren vedligeholdes løbende med opdateringer som betyder ny funktionalitet og høj sikkerhed.
TeleSupply tilbyder driftsaftale som sikrer support på jeres løsning, både i forbindelse med konfigurationsændringer og evt. tekniske udfordringer.
Telefonisoftwaren er installeret på computer/server hvilket betyder hurtig support via fjernadministration.
Med Vodia og TeleSupply support har I en up-to-date telefoniløsning nu og i fremtiden.