One-Connect telefoniløsning

One-connect fra TeleSupply samler virksomhedens mobil-, og  fastnettelefoni i én enkel kommunikationsløsning.

One-Connect er en hosted løsning, så I skal ikke have installeret telefonserver, og vi står for vedligeholdelse og drift. I kan let administrere og konfigurere via online selvbetjening hvis I ønsker det.

One-Connect integrerer hovedkontor, filialer og hjemmearbejdspladser under et, og der kan benyttes softphones, Microsoft Teams, IP- og mobiltelefoner.

Løsningen er enkel og skalerbar – en ny medarbejder skal blot have telefon, abonnement og konfigureres i One-Connect.

Vi har attraktive mobilabonnementer uden lange bindingsaftaler. Der er ikke ekstra omkostninger ved opdateringer og aktivering af nye One-Connect funktioner.

Vi tilbyder den bedste mobildækning, for der er valgfrihed for mobilabonnement i TDCs eller Telenors netværk.

One-Connect er også attraktiv for den den nystartede butik/virksomhed med én medarbejder med mobiltelefon og som ønsker en professionel telefoniløsning.

One-Connect, er til at vokse med, og er ideel for virksomheden med mange medarbejdere med bord- og mobiltelefoner, call-center, filialer, udenlandske telefonnumre m.m.

Til: One-connect introduktion

Kommunikationsplatformen

Ono-Connect imødekommer jeres behov og ønsker til en ny telefoniløsning, i en enkel opsætning og med et væld af funktioner.

One-Connect udvikles løbende med nye funktioner og applikationer.

Løsningen

One-Connect er udviklet af Uni-tel som står for den løbende drift og vedligeholdelse af selve løsningen. Uni-tel er teleoperatør, med både fastnet- og mobiltelefoni i TDC og Telenors netværk, så der er sikkerhed for høj oppetid og optimal dækning.

TeleSupply er partner, så vi står for oprettelse, konfiguration og support af netop jeres telefoniløsning. I lejer jeres One-Connect (hosted løsning) som er placeret i et sikret datacenter, og konfiguration foregår via webinterface.

One-Connect samler jeres kommunikation på én platform, for uanset hvortil I modtager opkald er der valgfrihed til at besvare og stille om på softphone, IP- eller mobiltelefon. I kan vise hovednummer fra mobiltelefon og flytte kald under samtale mellem feks. IP- og mobiltelefon.

I kan skalere op og ned efter behov, og der er ingen lange bindingsperioder.

Mobiltelefoni

Mobiltelefoner indgår som en integreret del af One-Connect, og via APP fås de samme muligheder som med en IP- eller softphone.

Opret “profiler” så der vises fastnetnummer i arbejdstiden og ellers mobilnummer, så undgås uønskede opkald i fritid og ferier.

Abonnementerne er fleksible, så der hurtigt kan op- eller nedjusteres efter behov. 

Attraktive abonnementer med f.eks.  200 timers tale som gælder kald i DK, til DK/EU og USA samt kald modtaget og foretaget i EU-lande, 100 GB data, datadeling med op til 3 SIM-kort, roaming, fri SMS/MMS,  og valgfrihed til at vælge TDC eller Telenors netværk.

Ved portering beholder i selvfølgelig de eksisterende numre og portering/nyoprettelser klares i løbet af få dage. Hvis der er behov, kan I have SIM-kort liggende til hurtig aktivering.

Der fås også M2M-løsninger (trådløs kommunikation mellem maskiner).

Til: Uni-tel mobilabonnementer

IP-telefoni

 

 

One-Connect konfigureres med SIP-bylinjer, hvilket betyder attraktivt abonnement og lave trafiktakster. Alle telefonnumre kan flyttes over, så der er f.eks. mulighed for at vise 70-numre ved udgående opkald. Udenlandske telefonnumre kan integreres, så kunder i udlandet blot skal ringe lokalt.

IP-telefonien foregår via Internetforbindelsen, så der er fleksibilitet til at have telefoner i virksomheden, i afdelinger og på hjemmearbejdspladser.

Faste telefoner såsom IP- og trådløse telefoner tilsluttes blot til det lokale netværk, henter selv konfiguration hvorefter de er klar til brug.

Vi benytter primært Yealink og snom telefoner, som har et attraktivt udvalg af IP- og trådløse telefoner. 

På telefonernes funktionstaster kan man se om mobiltelefonerne er optaget, og via en tast kan man uden, at afbryde en samtale, flytte kald fra IP- til mobiltelefon og omvendt.

De fleste IP-telefoner kan benyttes med One-Connect, herunder også de telefoner som benyttes i TDC Scale og andre udbyderes løsninger.

Til: Uni-tel IP-telefoni

Konfiguration

Webinterfacet i One-Connect giver adgang til et væld af funktioner, som kan aktiveres efter behov. Vi konfiguration løsningen baseret på dialog om behov og ønsker. Den løbende vedligeholdelse indgår som en del af abonnementet. Efter introdukton kan jeres superbruger enten selv eller i samarbejde med os foretage vedligeholdelse via webinterfacet.

Interfacet er funktionsopdelt og der er online hjælpefunktioner. Håndtering af indgående kald er opbygget som et flowdiagram, som gør selv komplekse kald-flow, lette at overskue og vedligeholde.

Alle almindelige funktioner er til rådighed uden ekstra omkostninger, så et ekstra menuvalg eller en ringekø ændrer ikke på abonnementet.

Sikkerheden mod hackning og uautoriseret telefoni (udover fastsatte beløbsgrænser) kan sikres ved, at tilgang til webinterface og telefoni kun kan ske fra bestemte IP-adresser.

Der udvikles løbende på One-Connect, og efter implementering, er det nye straks til rådighed for alle brugere.

Funktionalitet

Funktionerne er mange og de udbygges løbende. Nedenstående viser lidt af de muligheder som er tilgængelige med en One-connect telefoniløsning.

Brugere

Brugere kan benytte mobil-, IP-telefon eller softphones. Indgående kald kan ringe på en eller flere enheder, og der kan vises mobil-, direkte eller hovednummer ved udgående kald. Brugere kan konfigureres med:

  • Stamdata, med email, telefonnumre, telefonsvarerstyring og rettigheder
  • IP-opsætning med konfiguration af IP-telefon herunder autoprovisionering
  • Profiler med regler for  nummervisning, ringetyper, viderestillinger
  • Log med visning af registreringer af IP-telefon
  • Relationer med visning af hvilke køer og kaldplaner som er aktive
  • Upload med mulighed for at importere nye brugere

Mobil APP

Mobil APP findes til Android, IOS (Apple) og er på vej til Windows Phone. Mobil APPen benyttes til brugerindstillinger og forvandler mobilen til avanceret omstillingstelefon.

  • Oversigt med visning af brugere og deres status
  • Opringning ved at trykke på mobil- eller telefonikon
  • SMS via mobilikon
  • Omstilling til kollegaer eller eksterne telefonnumre
  • Indtrækning af kald som ringer på kollegas telefon
  • Profiler fra brugeropsætningen kan ses og vælges
  •  Menu med aktivering af DND, indstilling af voicemail

Tag et kig på vejledningen til Mobil APP – den er smart.
Til: Kom Godt Igang Mobil APP

Kaldplaner

Kaldplaner styrer hvad som skal ske med et indgående kald, afhængig af dag, tidspunkt, brugerinput, kaldt og kaldende nummer. Der kan konfigureres kaldplan for hver nummer/bruger

  • Tidsstyring af kald baseret på åbningstid, nat eller ferie.
  • Menu med velkomst og tastemulighed til rette kø
  • Regel så kaldet behandles automatisk efter det kaldende nummer
  • Kald URL med mulighed for opslag i kundeprogram
  • Lydfiler med relevante velkomster og beskeder
  • Valgbokse med manuel styring af kald ved f.eks. højtid, ferie

Indgående kald ender ofte i en kø, så der kan være flere brugere til at besvare.

  • Brugere som kan melde sig ind og ud af køen, blive tilringet én ad gangen eller alle samtidig
  • Timeout som stiller kaldet videre efter fastsat tid
  • Ventemusik med standard musik eller egne melodier
  • Ventetid med besked om kønummer og forventet ventetid
  • Tastefunktion give kaldende mulighed for forlade køen
  • Ventebesked som standard eller individuel tilpasset
  • Annoncering hvor brugeren får oplæst kønavn inden kaldet besvares

Omstillingsbord

Omstillingsbordet giver omstilling med overblik. Omstillingsbordet betyder avanceret omstilling og opdateret status på køer, brugere, ventetider m.m.

Det perfekte værktøj til at varetage alle omstilingsfunktioner i receptionen. Kan også konfigureres med overblik på storskærm i kundeservice eller salgsafdelingen.

  • Omstilling med alle funktioner som sikrer at den kaldende får optimal betjening
  • Køer med hvor mange er i kø, hvor længe har de ventet, hvad er gennemsnitlig ventetid og hvor mange er besvaret eller tabt
  • Status med hvem som er ledig eller taler i telefon
  • Kømatrix viser brugerens engagement i de enkelte køer
  • Opsætning med individuel tilpasning efter behov og skærmstørrelser.

Tag et kig på vejledningen til Omstillingsbord/dashboard:
Til: Kom godt igang – Dashboard

Uni-Connect

Uni-connect Click2Dial

Uni-Connect automatiserer dine udgående opkald – markér og tryk på genvejstasten. Indgående opkald aktiver dit CRM-system (kundeprogram) med opslag på kundens data. Ideel til sælgere og marketingfolk med mange udgående kald og et must for kundeservice, support og ordrehåndtering.

  • Click2Dial automatiserer udgående opkald både fra IP- og mobiltelefoner
  • Integration til CRM-systemer, kundedatabaser, MS Office
  • Pop-up så alle informationer er klar – hvis du ønsker det
  • Brugerinput fra telefonnummer eller indtastet kundenummer

Til: Uni-connect Click2Dial

Microsoft Teams

 

 

Opgrader Microsoft 365 med One-Connect og al kommunikation er samlet et sted.

  • Samtaler, filer og alle værktøjer kan deles live med teamet
  • Telefonnumre som f.eks. kan være et mobilnummer som hovenummer og der kan også fås internationale numre så jeres udenlandske kunder kan ringe “lokalt” til jer
  • Del hvor du inviterer en kollega ind i kaldet og vi dokumenter
  • Tilgængelig på tværs af mobil, desktop, tablet og browser
  • Usynlig integration hvor du kun ser Teams, men har adgang til alle One-Connects features

Til: Teams med One-Connect

Uni-tel softphone

Uni-tel softphone

Uni-tels softphone er også ideel hvis du er væk fra kontoret eller er på hjemmearbejdspladsen. Den indholder stort set de samme telefonifunktioner som en mobiltelefon.

  • Lydindstillinger med brug af computeren medieenheder eller headset
  • Opkaldslister med oversigter og varighed.
  • Hurtigtaster til at besvare og afslutte kald
  • Omstille kald eller sætte på hold
  • Voicemail så der kan lægges besked

Diverse

I One-Connect findes en række funktioner, som gør telefoniløsningen optimal og nem at konfigurere og vedligeholde.

  • Afdelinger oprettes, så der bliver overblik ved mange brugere
  • Sikkerhed med administration af tilsluttede enheder
  • Telefonnumre som f.eks. kan være et mobilnummer som hovenummer og der kan også fås internationale numre så jeres udenlandske kunder kan ringe “lokalt” til jer
  • Lyde med indtaling eller upload af de lydfiler som skal informere og guide den kaldende
  • Musik med valg af standard lydfiler eller upload af egne melodier til ventetiden
  • Knapper med programmering af taster på bordtelefoner (alle eller individuel)
  • Kontakter som er den fælles telefonbog

Konklusion

En One-Connect telefoniløsning fra TeleSupply vil opfylde jeres kommunikationsbehov med optimal kundebetjening, fuld integration med softphones, IP- og mobiltelefoner, enkel administration, fleksible mobilabonnementer altsammen i en hosted telefoniløsning med lave startomkostninger.

Kontakt os nu, og I kan være igang med med fremtidens telefoniløsning i næste uge.